Як правильно поскаржитися на порушника мовного закону

На адресу Секретаріату Уповноваженого надходить велика кількість звернень стосовно порушень вимог Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”.

На жаль, значна частина з них, що надходять електронною поштою, не містить достатньої для належного реагування інформації. Відсутність у зверненні даних про особу заявника, як того вимагає Закон, унеможливлює розгляд власне як звернення чи скарги. А відсутність інформації про особу порушника (найменування юридичної особи або фізичної особи-підприємця тощо) часто унеможливлюють комунікацію з порушником для усунення порушення та застосування передбачених Законом санкцій.

Аби прискорити швидкість та підвищити якість розгляду всіх ваших скарг та, у разі підтвердження порушення, відповідно до Закону застосувати належні санкції, звернення має обов’язково містити наступну інформацію:

  • 🔹прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги;
  • 🔹письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати;
  • 🔹в електронній скарзі також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним; застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.

Нагадуємо, що повідомити про порушення Закону “Про забезпечення функціонування української мови як державної” можна на електронну скриньку: lyst@mova-ombudsman.gov.ua

Про це йдеться на сторінці у соцмережі Уповноважений із захисту державної мови

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *