Завищені ціни на ліки: куди скаржитися

З 1 березня відновлено перевірки за цінами на ліки в аптечних закладах і здійснює контроль Держпродспоживслужба.

Кожен громадянин має право звернутися до Держпродспоживслужби та її територіальних органів, у разі виявлення випадків продажу лікарських засобів за завищеними цінами.

Для цього необхідно вказати наступну інформацію у звернені:

  • назву суб’єкта господарювання, його організаційно-правову форму (ФОП, ТОВ, ПП тощо) та місцезнаходження аптеки; 
  • перелік лікарських засобів,  на які завищено ціни;
  • копії відповідних документів (чеки, квитанції, фотографії цінників тощо).

Звертаємо увагу, що з переліком ліків, на які знижені ціни, можна ознайомитися за посиланням на офіційному вебпорталі МОЗ: https://moz.gov.ua/uk/znizhennya-cin-na-likarski-zasobi

Для подання звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області споживачі можуть скористатися одним з таких способів: 

  • за номером телефону:

Черкаський обласний контактний центр – 0 800 508 876 

Урядова гаряча лінія – 1545

Якщо Ви вирішили скористатися поштовою чи електронною адресою, то пропонуємо для використання форму звернення (скарги): https://dpss.gov.ua/storage/app/sites/12/uploaded-files/zvernennya-tsinoutvorennya-na-liki-2025.pdf

Також ви можете отримати консультацію спеціалістів управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами за телефоном: (0472) 33 12 08

Звертаємо увагу, що письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.

Про це інформує пресслужба ГУ ДПСС в Черкаській області

Читайте також: Небезпечний фен: виявили продукцію, що становить загрозу для споживачів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *