icon clock27.06.2022
icon eye55
Суспільство

Люди скаржаться на підвищення цін

Майже 100 звернень надійшли до Держпродспоживслужби від черкащан щодо підвищення цін на товари від початку введення воєнного стану

Звернення від споживачів надходили протягом лютого — червня 2022 року. Про це йдеться на сайті головного управління Держпродспоживслужби в області.

Звернення громадян стосувалися, зокрема, підвищення цін на харчі, паливно-мастильні матеріали та ліки.

Фахівці Держпродспоживслужби роз’яснюють, що  існує перелік товарів, що мають істотну соціальну значущість (він затверджений постановою КМУ від 22.04.2020 № 341 зі змінами «Про заходи щодо стабілізації цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, товари протиепідемічного призначення”).

До нього належать:

    цукор,

    борошно пшеничне вищого сорту,

    молоко пастеризоване жирністю 2,5 відсотка (у плівці),

    хліб житньо-пшеничний,

    яйця курячі категорії С1,

    птиця (тушка куряча, четвертина тушки курячої),

    батон,

    олія соняшникова рафінована.

Як йдеться в повідомленні, фахівці служби спільно з працівниками поліції та представниками територіальних громад здійснюють щоденний моніторинг торгових мереж (магазинів, кіосків тощо) за переліком основних соціально значущих товарів, аби контролювати необґрунтоване підвищення цін на визначені продукти харчування, ліки та пальне.

Загалом фахівці Держпродспоживслужби в Черкаській області провели понад дві тисячі спостережень цін щодо товарів, що мають істотну соціальну значущість. При виявленні порушень проведена відповідна робота з суб’єктами господарювання щодо зниження цін.

Із 20 травня суб’єкти господарювання, які реалізують паливно-мастильні матеріали на АЗС, визначають ціни без обмежень рівня торговельної надбавки, пояснила головна спеціалістка сектору контролю за регульованими цінами Держпродспоживслужби в Черкаській області.

Якщо черкащани виявлять підвищені ціни на соціально значущі товари, вони можуть першочергово звертатися до адміністрації торгових мереж (магазинів, кіосків тощо), а також до головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області:

    за телефонами: (0472) 33 12 08; (0472) 63 05 27;

    за допомогою електронної пошти: zahyst.cherkasy@gmail.com.

У зверненні необхідно зазначити найменування та адресу магазину, назву населеного пункту та додати підтверджувальні фото і чеки.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *