26 липня на засіданні колегії при начальнику Головного управління обговорили результати виконання пріоритетних завдань, визначених планом роботи Пенсійного фонду України, та окреслили подальші шляхи їх реалізації.
Олександр Супряга зауважив, що незважаючи на складні умови, в яких довелося виконувати повноваження фахівцям Головного управління, в регіоні забезпечено стабільне фінансування та своєчасну виплату пенсії.
Проведено 5 видів масових перерахунків пенсії, середній розмір пенсійної виплати на 1 липня 2022 року становить 3 903,02 грн.
У I півріччі 2022 року особлива увага приділялася якісному обслуговуванню громадян (в тому числі й внутрішньо переміщених осіб), ефективному наданню пенсійних послуг та цифровізації діяльності Пенсійного фонду України.
Активізовано дистанційні форми обслуговування громадян та надання електронних послуг: запис на прийом через вебпортал, електронне звернення, подання заяви на призначення та перерахунок пенсії, автоматичне призначення пенсії, формування довідок із Реєстру застрахованих осіб тощо.
У березні 2022 року розпочато прийом громадян у оновленому залі обслуговування громадян сервісного центру № 7 у м. Сміла. Сервісний центр облаштовано з дотриманням стандартів для комфортного прийому маломобільних груп населення.
Для оперативного інформування громадян в умовах воєнного стану розпочато серію вебінарів для страхувальників. На інформаційних ресурсах Головного управління започатковано рубрики «Міфи і правда про ПФУ» та «Запитання-відповідь», в яких у доступній формі надаємо відповіді на типові запитання громадян під час звернення до сервісних центрів Головного управління.
Начальник Головного управління підсумував результати роботи пенсійників Черкащини у I півріччі 2022 року. Наголосив, що лише наполегливою працею та спільними зусиллями можна досягти високих результатів надання пенсійних послуг і таким чином підтримати нашу державу для якнайшвидшої перемоги.
Про це повідомили в ГУ ПФУ в області