Як дізнатися про призначення/непризначення/відмову у призначенні житлової субсидії?

Для отримання інформації можна:

– звертатися особисто до будь-якого територіального органу Пенсійного фонду України за місцем проживання;

– телефонувати на номери «гарячих» телефонних ліній в районах чи на безплатну багатоканальну «гарячу» телефонну лінію 0 800 504 801;

– переглянути повідомлення про результати прийнятого рішення щодо призначення/непризначення/відмову у призначенні житлової субсидії в особистому кабінеті заявника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Для того, щоб ознайомитися з інформацією про призначену субсидію, необхідно зробити кілька кроків:

– зайти на вебпортал електронних послуг (www/portal.pfu.gov.ua);

– авторизуватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису або Дія. Підпису, або ID.GOV.UA. Увійти в особистий кабінет;

– у меню зліва обрати рубрику «Мої повідомлення»;

– у вікні, яке з’явиться на екрані, перейти в «Індивідуальні повідомлення» та ознайомитися з текстом повідомлення про прийняте рішення щодо житлової субсидії.

Про це інформують у ГУ ПФУ в області

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *