Система дає можливість запису заздалегідь упродовж 14 днів. Вільні талони у систему потрапляють щодоби рандомно.
У кожного є можливість перевірити наявність талонів, як у найближчому до себе сервісному центрі МВС, так і в будь-якому центрі по всій території України. Система показує вільні талони для запису онлайн і вільні талони в терміналі безпосередньо в приміщенні сервісного центру МВС.
Для уникнення зловживань із талонами попереднього запису було введено обмеження на кількість талонів, які можливо оформити. Протягом одного місяця одна людина може отримати 4 талони попереднього запису.
А от юридичні особи мають можливість сформувати до чотирьох талонів на один вид послуг за день.
Зайти на сайт Головного сервісного центру МВС, обрати в меню е-запис. Для початку треба авторизуватися. Це можна зробити за допомогою електронного підпису, BankID або Дія.Підпису.
Важливо, талон е-запису є індивідуальним, тому передавати його стороннім особам заборонено. Авторизація убезпечує від недобросовісних користувачів і від зловживань із талонами.
За добу до зазначеного в талоні часу на електронну пошту прийде нагадування про запланований візит до сервісного центру. Тому при оформленні талона вказуйте електронну адресу правильно.
Для отримання кількох послуг у сервісному центрі МВС необхідно записатися на кожну з них окремо.
Обирати послугу із переліку варто уважно:
– реєстраційні дії з транспортними засобами;
– обмін посвідчення водія і видача міжнародного посвідчення водія;
теоретичний іспит.
Звертаємо увагу, що запис на практичний іспит проводиться тільки офлайн у сервісному центрі МВС.
Він відкритий на 14 днів.
Якщо немає змоги оформити талон попереднього запису онлайн, завжди лишається опція — отримати його у приміщенні сервісного центру МВС безпосередньо в день візиту.
Отримати талон в терміналі ви можете не пізніше, ніж за годину до кінця робочого дня, визначеного графіком роботи відповідного сервісного центру МВС.
Звертаємо також увагу, надання адміністративних послуг під час повітряної тривоги призупиняється. Радимо скористатися найближчим укриттям. При цьому час очікування в черзі подовжиться на час тривалості повітряної тривоги.
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук.
Про це інформує пресслужба РСЦ ГСЦ МВС в Черкаській області