Згідно зі статтею 7 Закону України “Про захист прав споживачів”, гарантійний строк на сезонні товари (одяг, взуття та інші вироби) починається з початку відповідного сезону (це встановлюється документами Кабінету Міністрів України).
Про це інформують фахівці ГО Держпродспоживслужби в області.
Так, у додатку №1 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. №172 перелічено сезонні товари, на які обчислюються гарантійні терміни з початку відповідного сезону.
Наприклад, гарантійний строк на одяг, хутряні та інші вироби весняно-літнього асортименту починається з 1 квітня. А осінньо-зимового — з 1 жовтня. Щодо взуття, на зимовий асортимент гарантія триває з 15 листопада по 15 березня. На весняно-осінній — з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада. А на літній — з 15 травня по 15 вересня.
Також визначено, що гарантійний строк на сезонні товари не включає міжсезонний період. Наприклад, якщо весняні напівчоботи були придбані 1 лютого і гарантійний строк складає 30 днів, то споживач може мати претензії лише з 15 березня до закінчення гарантійного строку.
Також варто зазначити, що при виконанні гарантійного ремонту строк гарантії збільшується на час перебування взуття в ремонті. Крім того, продавець може за власним бажанням розширити права споживача й розв’язувати проблему з неякісним взуттям поза сезоном.
Читайте також: Зниження споживчих цін: здешевшало не все